DECLARARE DECES- ETAPE INREGISTRARE DECES – PRIMARIA ORADEA
0770 101 112 0757 748 406
Acel moment in care un eveniment tragic a intervenit in viata dumneavoastra, o persoana apropiata dumneavoastra, ruda, prieten, cunostinta a trecut in nefiinta, din cauze naturale, nefiind suspectat ca si o moarte violenta sau accident sau sinucidere, primul pas este acela de constatare a decesului, de catre un medic specialist. Medicul care poate constata decesul este medicul de familie fie medicul constatator pe care il punem la dispozitia dumneavoastra NON STOP – GRATUIT. Medicul va elibera un certificat constatator al decesului, cu ajutorul caruia se va obtine de la Primaria din localitatea unde a avut loc decesul, Certificatul de deces.
Acte necesare pentru declararea decesului
- certificat constatator al decesului – original
- carte de identitate/buletin al persoanei decedate – original
- certificatul de nastere al persoanei decedate – original
- certificat de casatorie al persoanei decedate – original
- buletin / carte de identitate al persoanei care declara decesul
Unde se poate declara decesul unei persoane?
- Declararea decesului unei persoane se realizeaza cu actele mentionate mai sus la Primaria Orasului – la ofiterul de stare civila .
Unde pot declara decesul la Primaria din Oradea?
- Decesul se inregistreaza la Primaria din Oradea la parterul cladirii, la camera numarul 13.
Ce acte primesc de la Primaria unde am declarat decesul?
- Certificatul de deces
- Adeverinta de inhumare
Cine poate declara decesul unei persoane?
Conform site-ului Primariei din Oradea, persoanele care pot declara decesul sunt urmatoarele:
- Membrii familei persoanei decedate
- Medicul din unitatea sanitara unde a avut loc decesul
- Orice alta persoana care a avut cunostinta de deces
0770 101 112 0757 748 406